• Welkom bij SV Harfsen!

Sponsorcommissie

S.V. Harfsen is een echte dorpsclub die door de handen ineen te slaan samen met zijn leden tot het uiterste probeert te gaan. Vanuit die hoedanigheid kan het uitermate interessant zijn voor uw organisatie om onze club te ondersteunen middels sponsoring. En dat kan! Van een reclamebord, teamsponsoring, shirtsponsoring of een banner op de site. S.V. Harfsen biedt diverse mogelijkheden om uw naamsbekendheid te vergroten bij een breed scala aan publiek. En niet te vergeten: uw support aan S.V. Harfsen draagt bij aan de ontwikkeling van de jeugd en de breedtesport in het algemeen!

Bij S.V. Harfsen zijn we op het moment nadrukkelijk op zoek naar nieuwe bordsponsors voor langs het hoofdveld. Er zijn nog een aantal plekken vrij en wij willen samen met onze leden een mooi en vol sportpark realiseren.

Hebt u vrgen over mogelijke sponsormogelijkheden bij S.V. Harfsen, stuur dan een e-mail naar Henk Pasman sponsoring@svharfsen.nl. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. Uiteraard kunt u ons ook persoonlijk benaderen.

De leden van onze sponsorcommissie zijn:

Henk Pasman

Jan Rouwenhorst

Maurits Brummelman

Jeroen Zoetbrood

Dylan Klumper

Hartelijke groet en wellicht tot binnenkort!