Sponsors

Van de bestuurstafel

3 oktober 2020 21:30


Het is een onrustige tijd met alle coronamaatregelen. We zijn weer in een nieuwe fase beland. We waren goed voorbereid voor een langere periode met een tent op ’t Schoolder als alternatief voor de kantine, maar deze is inmiddels weer gesloten.

Een lastige tijd, die we goed doorkomen, wanneer we samen verantwoordelijkheid nemen en de regels naleven, met als belangrijkste doel in dit verband: er alles aan doen om te kunnen blijven voetballen!

Dit betekent dat voor de komende weken, naast de gangbare corona-regels, er aanvullend geldt:

  • Uitsluitend spelers en bijbehorende staf met een actieve rol zijn welkom tijdens de eigen uit- en thuiswedstrijden en trainingstijden. 
  • Publiek is op geen enkel moment toegestaan.
  • Uitsluitend bij uitwedstrijden van de jeugd zijn noodzakelijke chauffeurs welkom op het sportpark. 
  • Spelers gebruiken ieder een eigen bidon, deze worden niet gedeeld.
  • Wij adviseren dringend om mondkapjes te gebruiken bij het samen rijden.
  • De kantine is gesloten.

Deze maatregelen gelden in ieder geval tot en met 17 oktober. Hierna wachten we de verdere richtlijnen af en gaan we deze weer vertalen naar onze club.

We dringen erop aan dat iedereen zich houdt aan de geldende regels, hoe lastig dit soms ook is. Alles is erop gericht om te voorkomen dat er strengere maatregelen moeten volgen en we wedstrijden moeten afzeggen, of erger. 

Onderhoud velden

Onze velden hebben een grote onderhoudsbeurt gehad. Hofmeijer heeft dit afgelopen week afgerond. Met name het trainingsveld is flink opgeknapt en weer fit voor gebruik! Aandachtspunt is en blijft een evenwichtig gebruik: oefeningen verspreiden over het trainingsveld gedurende de training, zodat de belasting van het gras gelijk verdeeld is.

Bestuurswisselingen

Tijdens de ledenvergadering is er officieel afscheid genomen van Eddie Leunk, Annet Vukkink en Marcel Evers en zijn 3 bestuursleden officieel gekozen:

Officieel welkom voor Marije Pasman, Wessel Ruiterkamp en Rudi Keizer!

Het is niet gelukt een nieuwe jeugdcoördinator te vinden. Sandra Hakvoort neemt de plaats in het bestuur van SJO Almen-Harfsen over en andere taken worden zo goed mogelijk herverdeeld. Net als in andere situaties geldt ook hier: het is niet mogelijk met minder mensen hetzelfde werk te blijven verzetten en dus kan het zijn dat sommige zaken niet of langzamer worden opgepakt dan gebruikelijk was en wenselijk is. 

De verdeling van aandachtsgebieden op hoofdlijnen in het bestuur is als volgt:

  • Wessel Ruiterkamp – voorzitter en TC
  • Jorik Noordkamp – penningmeester
  • Sandra Hakvoort – (wedstrijd-)secretaris, ledenadministratie en SJO
  • Marije Pasman – kantinebeheer en gebouwenbeheer (tijdelijk)
  • Henk Pasman – sponsoring
  • Rudi Keizer – veldenonderhoud en gebruik

Gebouwenbeheer is vacant en daarvoor wordt naar een passende oplossing gezocht.

Juist nu, omdat afspraken of richtlijnen niet altijd duidelijk zijn en met regelmaat wijzigen, is het goed contact te hebben als er vragen zijn. Het bestuur verzoekt dan ook nadrukkelijk om contact op te nemen bij vragen, problemen, zorgen of onduidelijkheden.

Blijf gezond en sportieve groet,

Bestuur SV Harfsen Voetbal

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!